Greetings from new zealand

Nya zealand is a beauty och jag är en beast. Perfect match. 
Just nu befinner jag mig i en liten höla som heter Paihia. Hav, berg och ba allmänt myz. Använde mina vandringskängor idag för första gången och dom funkade galant. Känns som jag kan  tusen mil i dom. Fast idag gick jag bara 1,5 ... Till ett fint vattenfall och tillbaka. Dock gick jag fel väg på ditvägen så fick gå på en stor väg utan trottoar och bilarna körde i 100km/h bredvid mig. Japp,  ni hör ju hur jag ba living on the edge all day long. På vägen tillbaka gick jag dock genom mangroveskog och det var ju lite fräckt. Heja jätteräkor!! (hade ni haft Björn Martén som naturkunskapslärare hade ni förstått)
 
Just ja, jag har gjort slut med Alvar. Kände redan på flyget att det never ever skulle funka så när vi var klara i Auckland delade vi på oss.  Nu är det bara jag jag jag jag vilket är det bäzta! OROA ER INTE ALLA ÄR SNÄLLA OCH FINA VILL EJ DÖDA MIG
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0