En till jävla lista

Fyller väl också i denna jädra listan då. Så kuligt.
 
10 saker jag tycker om:
- Klännignar
- kikärtor
- torrschampo
- lyssna podcastz
- snö
- sopsortering.........
- kolla tv-serier
- gamla människor 
- rea 
- mina nya solbrillz 
 
spegel spegel spegel osv osv
 
9 saker jag tycker mindre om:
- att ha bråttom
- folk som ej bryr sig ett skit om miljön
- folk som pratar högt
- människor överlag verkar det ju som??
- byxor
- bada
- prata i telefon 
- elektriskt hår
- död
 
 
8 bloggar jag läser:
- stina
- hanna
- hanapee
- niotillfem
- frans 
- nanna johansson 
Och där tog det slut. Bloggar är boring
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Är ju en sorglig människa utan framtidsplaner och drömmar men hänga en lite längre tid i Barcelona är en sak jag vill iallafall. Och åka till kina
 
6 saker jag är rädd för:
- att jag aldrig kommer ta tag i mitt liv och göra något vettigt
- eld
- att jag ska råka prutta bland folk
- konflikter
- köra bil
- att folk inte ska tycka om mig/ tycka jag är jobbig
 
5 platser jag tycker om att vara på:
- hos farmor och farfar
- kastanjevägen 15 hehe
- hamocken i alingzåz
- bøker og børst
- mormors lägis i espana
 
 
4 ord som beskriver mig:
 - rolig
- konstig 
- svår
- snel 
 
3 saker jag ser fram emot:
- Fixa klart framtänderna
- sommaren
- att vi ska fixa duschen i huset
 
2 bra filmer:
- skönheten och odjuret
- otecknade peter pan 
 
1 bra låt:
Stalker - friska viljor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0