Varför mänskligheten borde utplånas del 77867

Igår när jag  och två boyz i huset kollade matchen mellan real madrid och dortmund så började kommentarer om hur "det inte borde vara kvinnor i fotbollsstudion" och "jag kan inte ta det seriöst när det sitter en kvinna där", "jag blir förvirrad" osv. Jag ba "dude, you got som serious promblems om du blir förvirrad, provocerad och inte kan koncentrera dig om det sitter en lady där" 
ÖÖÖH vadå äru feminist älle? Svar ja!? Jag vill att män och kvinnor ska ha lika rättigheter och blir behandlade lika osv osv. Vill inte alla det? 
Men män är ju faktiskt BÄTTRE än kvinnor, det finns det bevis på. HAHAHAHAHA lol, "det finns det bevis på". Gick upp på rummet, lyssnade på kent (borde ju egentligen satt på någon sisterhood-lista kom jag på nu...) och ba sörjde livet. Folk som vägrar förstå, åååh dö plz. 
 
Och idag då, det här med könsneutrala omklädningsrum WHAT IS THE MOTHAFUCKING PROBLEM? Kan det inte bara få vara så. Måste fölk ta åt sig och bry sig? DET ÄR ETT OMKLÄDINGSRUM???
 
Åhhh. Jag hatar människor så.jävla.mycket. Kan inte nordkorea ta sina atombombz och kasta dom i huvudet på alla idis i världen. 
 
peace out soldiers

Kommentarer
Postat av: Stina

FEEL THE SISTERHOOD-LOVE!!!! *STYRKEKRAMAR*

2013-04-25 @ 22:24:55
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0