Uno dos tres quatro

 
Okej, what have I been up to de senaste kanske ni undrar. very very much. Here we go: (wow mycket english nu, men man vet ju aldrig om man har någon international follower?) 
 
Uno. Jag har fått en ny roomie som jag gillar jättejätttemycket. 
 
Dos. Pappa var hos mig i helgen. Vi hade det göörmys, drack bira och quizkampade. Och jag fick sova på hotell=DRÖMMEN!!! Detta hus dödar mig. Vi har så mycket sopor så nu har vi fått börja lägga dom i ett skjul. Har alltså en liten soptipp på gården. Folk säger att Vaulens (området jag bor i) är enorma. 
Pappa läser Guds tio budord för mig? "Respekt för din mor och far" 
 
Tres. Har börjat spela farmville igen, eller okej då hay day heter det visst nu för tiden, och det är så himla kul. Blir så sugen på att börja farma! Kanske ska köpa någrw kor och grisar som kan beta och böka och allt vad de gör i trädgården i Jonslund?
Wiiiii farming är livet
 
Quatro: JAG ÅKER HEM DEN 20 MAJ!!!!!!!!!! Längtar hem något sinnes alltså. Mest vill jag bara lämna detta äckelhus. Det bästa av allt, mami kommer och hämtar mig med BIL. Bortskämd? Ja kanske, men faaaan vad skönt att slippa kånka på all packnig på tåg/flyg. Kristoffer kommer med han också. Åhhh min store lillebror som tar studenten snart. Time flies eller vad känns som igår han var ett litet bylte jag gungade i famnen. 
Apropå Kristoffer. Snackade med han i tely idag och han ba "nä nu måste jag gå och göra mig fin för ikväll ska jag invigas i blblavalakavla (någon föreningsgrej minns ej?) och efteråt blir man dubbad" ALLTSÅ HUR FRÄCKT?
 
Cinco. Philadelphia med chokladsmak, vilken jävla besvikelse. Blä vill ba spy opp skiten
*spyr*
 
 
SEE YOU SOON SKORPION

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0