SNÖ

Så kom snön även till Stavanger. Skrek rakt ut av gladhet när jag drog upp gardinen och såg den vita marken. ÅHHÅHÅHÅHÅHÅH älskar snö!!!!!!! 
 
Ikväll är det tydligen någon fest med jobbet. "Då låser vi dörren, häller sprit i slushmaskinen och bowlar och bara har det kjempegöj tillsammas."  Ja men okej, som att jag inte redan är pinsamt dålig på bowling, hur ska det gå med massa alko som cirkulerar i blodsystemet.  Jeez, det här är ju absolut sista platsen på jorden där jag vill få en snefylla. Måste.Sköta.Mig. omgomgom hur ska detta sluta
 
Iallafall, börjar inte jobba förrän fem ikväll så har hela dagen till att göra nada. Tänkte först kolla Glee och sen ut och leka i snön. Måste hitta en varm kappa också. Den blå tjocka jackan duger ej, känner mig to much som en fjortis när jag använder den.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0