Jobbe

HEJ

Alltså mitt jobb <3 <3 så himla himla bra. Jag står mest i kafeet men får mer och mer springa bak och fixa med maskinerna. Jag vet nu allt om hur man löser en overmatning (när alla käglor hamnar på hög=bajs). Dock är en bowlinghall en farlig plats för klumpiga människor som jag. När jag höll på att klättra på maskinerna där bak så var jag nära att trilla ner över boet, där käglorna står. Hade alltså kunnat sluta med att jag låg på banan och blev bombarderad med massa bowlingklot. Inte så swagig död.

Det finns dock en sak som SUGER. Jag friterar så mycket mat och nu ser jag ut som en trettonåring i facet. Antar att det är den fettiga frityroljan och allt stekos som ångar opp i nunan på mig. Aldrig haft så mycket finnar som nu. KUL att jag får min värsta finnperiod när jag är nitton.....


Kommentarer
Postat av: Stina

1. RENGÖR ordentligt efter du har jobbat och smörj inte BODYlotion i ansiktet
2. jag fick min epidemi när jag var 20 och den har inte slutat än hehe *the best is yet to come*

Svar: ska gå till body shop när jag får lön och länsa deras hyllor.
johanna

2012-11-28 @ 17:07:35
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0