ma new amiga

Guuuuuu vad världen är liten!! Pratade med en svensk tjej på facebook idag. Först visar det sig att hon bor i samma by som mig, WIN. Sen visar det sig att hon bor på samma gata, WIN. Sen visar det sig att.... hon är min bortadopterade tvillingsyster.  Nej okej, inte riktigt. Men hon var från Lidköping och visste vart Nossebro låg hehe. Vi drack öl ur vinglas och hade det najz.  Ni anar inte hur skönt det var att kunna föra en konversation på svenska igen. Var så länge sen att jag typ glömt bort hur man pratade? 

Förresten, gissa vad jag ska göra i veckan? SE EN TJUR!!! På onsdag är det tydligen någon helgdag och då kan man få se tjurfäktning. Fast det är typ tjurfäktning för barn så dom dödar inte tjuren efteråt, vilket såklart glädjer mitt lilla nästa-vegetarianhjärta. Tydligen fick man även springa med tjuren om jag fattade det rätt. Hur kul!?!? Imorgon ska jag ut och leta tjurfäktarkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0