Sommarenkät

Blev ju utmanad av Stina att svara på en lite smårolig sommarenkät och CHALLENGE ACCEPTED

Var tillbringar du sommaren?

Madrid.

 

Med vem?

Små jävulskidz och annat roligt folk.

 

Vilken låt är du besatt av i sommar?

Alltså den låten jag hört mest denna sommaren måste ju vara I'm so lucky lucky, I'm so lucky lucky ni vet pga det är städerskans ringsignal hehe. Annars är det väl whistle och harpmusik ( I <3 harp)

 

Vem ser du helst på Allsången?

Hade sjukt gärna vilja se Thomas Di Leva. Han är king

 

Berätta vad du vanligen gör en solig och varm sommardag på semester.

Går runt i alldeles för mycket kläder och ojar mig över att det är för varmt. Letar skugga och lyssnar på en kul podcast.

 

Berätta vad du gör en sjukt regnig sommardag.

Hoppar i vattenpölar.

 

Tre böcker du vill läsa i sommar:

Inga. Hatar att läsa. Men har börjat på Game of thrones och läst ca 50 sidor på fyra veckor.. Ja, det går ju framåt i alla fall. SKA ha läst ut den innan jag åker hem igen.


Vem ser du fram emot att träffa i sommar?

Massa nya fräcka vänner.

 

Gillar du att sola och bada?

Innan jag flyttade till Madrid så hatade jag och flydde all form av solljus, nu har jag vant mig och kan utan problem vistas ute under dagtid.  Gillar dock inte att ligga på en handduk i bikini och pressa. Avskyr att bada. Förstår inte det roliga? Okej att det kanske svalkar gött när det är 43 grader men näääee, jag sitter hellre på kanten och plaskar med fötterna.

 

Vilken är din bästa: sommardrink/dryck?

Öl. Älskar öl. Ge mig en pool med öl så kanske jag ändrar mig angående badning hehe. Och vatten såklart, dricker typ hundra liter om dagen.

 

Vilken är din bästa "sommar-look"?

En *luftig* klänning som kan blåsas upp likt den Marylin Monroe hade.

 

Kommer du vara med på Pride??

Var på Pride-festivalen i Madrid och det var kuuul.

 

Berätta nåt sjukt sommarminne.

Alltså minns knappt mina somrar, har nog inte varit med om något speciellt.  Kommer dock ihåg att jag hade gips på armen en sommar och att vi spelade volleyboll och att jag kallades typ "järnhanden" eller nåt sånt. Eller när vi spenderade hela sommaren mellan sjuan och åttan med att panta burkar så Matilda skulle ha råd att åka till Dubai HAHAHA så fult.

 

Finns det någon downside med sommaren?

Är väl värmen och barnen. Nej omvänd ordning, barnen först sen värmen.

 

Vilka festivaler kommer du upplevt när sommaren är slut?

Ingen festival för mig. Om det inte är någon rolig här i Madrid då, fast var skulle jag få pengar till det ifrån?

 

Använder du spf? Isåfall: vilken faktor?


 

 

Kan du tända en grill? Vad har du helst på grillen?

Aldrig testat men hur svårt kan det vara? Alltså med risk för att låta som en töntig vegetarian säger jag champinjoner. Mmmmm så göttit.

 

Är det lättare att älska sig själv på sommaren?

Och här blev det lite för djupa frågor för mig. Men antar det eftersom folk tycker om sig själva mer när de får lite färg på benen + att man är full typ 24/7



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0