leende guldbruna beeeeen har jag förälskat mig i

Det bästa med att ha en blogg är ju att man kan lägga upp bilder på sig själv och sina brunbrända ben. Jag menar det är väl det en blogg är till för? Elleeeeer? Skulle ju iförsig kunna instagramma med taggarna #sexy #blond #swedish #girl #tanned #model # men nääääääeeee.

Mina gyllenbruna ben som fått smaka på lite för många mcflurrys oreo heheh.  Nej men seriuse SER NI RANDEN (syns bättre irl)!!!!?
Bryr mig egentligen inte om att bli brun (rädd för cancer, död osv) men när det händer utan att man ens anstränger sig och använder spf 50 då blir jag happy.

Btw så kan Mcflurry Oreo vara det godaste jag nånsin ätit i glassväg. Lägger säkert halva lönen på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0