HELGEN

Okej kidz nu ska ni få höra om helgen som gick.  Var all by myself i lägenheten då la familia skulle på bröllop. Fredagen började med att jag och Stina drack 1euros-öl och kände oss lite forever alone. Efter att vi samlat mod till oss mötte vi upp några bank-amigos och drack 4,5euros-öl och HUJEDA MIG VAD DYRT (obs är seriuse)!!! Sen blev alla kära och vi var forever alone IGEN (standard). Bestämde mig för att åka hem och äta tonfisksallad istället= en liten tandflisa gick av..
Tror ingen människa på hela jorden kan gissa vad jag gjorde på lördagen. BADADE!!!! Chocken som uppstod bland folket vid poolen hehe. Jag överlevde men på söndagen hade jag typ träningsvärk i nacken och ryggen? Var tänkt att vi skulle  gå på cool klubb på kvällen med takterass och hela fadderullan men pga ful käft så bestämde vi oss för att köpa gosaker och kolla SATC istället. Så värt.
Söndagen bestod av marknad och där fann vi ett stånd som sålde trumpeter! Undrar om dom har det på nossebro marken hehe. Efteråt blev det lite parkhäng och stina blev typ attackerad av ekorrar men brydde sig inte? Jag skrek som en liten flicka.... Sen blev jag magsjuk och spydde hela natten. 

Fränt trumpetstånd

Estina och en båge

Äckliga ekorrar. Ville dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0