Burn baby burn

Om det någon gång görs en film om mitt liv ska den låten vara ledmotivet. Har bränt mig idag. Är randig på benen. Längst upp är jag vit, sen brun (allting är relativt) och precis innan knät är jag kräfta. Har även fetaste bonnabrännan på armarna, men så är man ju från landet också..  Det är väl ungefär det som har hänt idag. Jo justja, har blivit jättemobbad för att jag inte kan knäppa med fingrarna. Lever sånt spännande liv här nere alltså.
Nu ska jag ut och leta efter en skuggad bänk och LÄSA. Hehe "råkade" säga att jag gillade att läsa (säger inte alla det?) så nu ska vi fixa ett bibliotekskort i veckan. Tur att det är gratis. 

ADIOzZZzzzzzzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0