Bränt barn

Okej, då ska vi se hur det här med bloggning fungerar. Skämt. Jag var ju bloggking på effkchiczen en gång i tiden, I know this stuff yeah. 

Idag har varit en hård dag. I alla fall för skinnet mitt som fått sååå mycket sol på sig. Är seriöst brun nu!! Har hänt typ.... aldrig innan? Har blivit lite av en soldyrkare. Vill vara ute i SOLEN och bara känna hur skinnet ändrar färg. dAfUq!?!??''*  Och igår köpte jag min första bikini sen typ åttan? Dock har jag inte kunnat inviga den än pga fick tredje gradens brännskada förra veckan (fo real) och skulle egentligen behöva bära burka i två veckor. Men kanske jag ändå hoppar i plurret imorgon.... HAHA eller inte. Hatar ju att bada och nu har jag ju en anledning att slippa också.


Bild på fanskapet för några dagar sen med den magiska krämen på. Sen blev det gosiga sårskorpor men dom är bortpillade så nu är det bara rött och jättetunnt skinn kvar. Kan typ se ryggraden hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0