Botellon

Yo
Fredagen var najz. Öl och tapaz gör livet gött alltså. Började på någon sunkig tapasbar och bara möööös. Efteråt körde vi lite botellon, som det tydligen kallas när man sitter ute och dricker. Enligt wikipedia:"a mass meeting of young people between 13 and 24 years, mainly in open areas of free access, to consume drinks previously purchased in shops, listen to music, and talk" HAHA så fult. Polisen kom men eftersom man är från Sweden så är allt okej. Efter några timmar på massa olika irländska pubar drog vi hem till Nalani och stupade i säng.

Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Har varit ute och gått och lyssnat poddizar. Funderar om jag ska lägga mig i solen och pressa tills jag avlider.  Tydligen är jag inte så brun som jag tror. När jag visade min tan i fredags så skrattade folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0