All by myseeeelf

Precis varit och sagt adios och hasta luego och tagit en sista Mcflurry med Stina. Alla drar nu och jag blir forever alone. HUR ska jag klara mig? Hittar ju ingenstans och vet inte var nånting ligger samt är socialt handikappad. Fast imorgon ska jag förhoppningsvis träffa en bryd från Ungern(?) och äta frozen yoghurt. Kanske ny bff.

Fick frågan av en kompis förut om jag tror på barnagan än. Ööööh ja. Vill typ kasta ungarna i väggen och släppa dem från balkongen. Blir så sjukt provocerad och vill bara springa upp på rummet och gråta några liter tårar. TUR att man lärt sig att hantera sina känslor. Men seriöst, blir så mobbad av barnen. Här kommer en lång hemsk lista på vad ungarna gör med mig:
  • Kallar Jo-caca (caca=bajs......)
  • Slår och sparkar mig
  • Kastar saker på mig
  • Skjuter mig i ansiktet med något jävla leksaksgevärr (ofta det ens finns leksaksgevärr???)
  • Drar ner mina kläder
  • SPOTTAR MIG I ANSIKTET!!!!
  • Mobbar mig för att jag inte kan uttala ñ rätt. Man ba FUCK YOU kan ni säga trÄd då eller?! Nej, tänke väl det.
Minns ni när man var liten och ba "Jag vill få barn tidigt så mina barn inte ska behöva ha gamla föräldrar" HAHAHAH jävla dum man var. Ska vara minst 50 när jag skaffar barn. OM jag ens skaffar barn. Tveksamt efter denna sommaren alltså...... hehe

En annan hilarious grej jag sagt om barn måste ju vara det jag skrev i boken om mig när jag gick i åttan: "Jag vill nog adoptera när jag bli stor. Jag menar det känns ju onödigt att pressa ut en unge där nere när det finns så många föräldralösa barn i världen. Ont gör det säkert också." Så dum. 

Nej nu ska jag ta dagens fjärde (!!!) dusch och försöka bli lite freshy. Stina sa att termometern hade visat 43 jävla grader idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0