Last night on earth

Klämmer fingrarna i bowlingmaskiner, cuttar mig med världens vassaste brödknivar och igår råkade jag massakera min tumme med en OSTHYVEL (som norrmännen skryter med är en norsk uppfinning man ba ja? Och? Vi har Zlatan.) Mina händer är så himla äckliga och fula. Torra, massa blodiga sår och täckta med plåster. Plus att jag biter på naglarna... Lösningen är att antingen gå med handskar 24/4 eller hugga av mig dem.

Ikväll är det ju nyårsafton. Den värsta firar-dagen. Men men, kan inte ligga i sängen och äta godis för kollektivet ska ha FINmiddag och jag lovade att vara med....... Åh orkar ej. Dom är galna I tell ya. Äta jättefin trerättersmiddag. De har bestämt i vilken ordning vi ska dricka också typ först vitt sen mosserande sen rött sen vitt igen osv osv. Tror tillochmed en ska vara värd under kvällen? Tal kommer nog också hållas. Nya tallrikar, glas och bestick har de köpt också. Alltså va vad är det här? Nobelmiddan ELLER!??? Måste nog börja supa innan på rummet om jag ska klara av det här hahhahahha hej smygalkis

Nu måste jag till bowlingen. Lyckades glömma både busskort, bankkort och leg där igår. Så förvirrad. Vem är jag?

Snakkes nästa år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0