Julkalendrar

Jag är ju ej något big fan av julfirande, julklappar och sådana tönterier. Julkalendrar däremot mmMmmmM love it. I år följer jag dessa fem:

Mysteriet på Greveholm
Tycker faktiskt den är bra. Väldigt dåliga skådespelare men intalar mig själv att de blir bättre för varje avsnitt. Mamman är min favorit, HILARIOUS

Siri och ishavspiraterna (radio)
Asbra vill bara lyssna på alla avsnitt på en gång?? Spenande

oioioi.se
Ordvitsar. Min bästa julkalender och alla måste in och kolla!!! Emelie visade den för oss i ettan och vi d0g. Funderar dock på bojkott efter årets lucka 3 "komma i form" ah ni fattar mvh pryd.

Operation: Julstämning
Julkalender i PODCASTFORM HUR KUL!?? Lyssnade mest för att hanapee skulle vara med men insåg att den var kjempegøj. Petter Höbacks jullåt var ju så äg

SUNES JUUUUUUUL
Jag och Karolina i huset kollar ett avsnitt varje dag kulkulkulkulkul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0