Ho ho ho

Nej men god jul på er mina fina duvor.

Ligger inkurrad i mitt täcke framför teven och glor på friends.

Kollektivet är nu nästan helt tomt på folk. Bara jag och två tjejer till. Så najz. Det är TYST och RENT (Tanja och Nathalie städade huset när jag var på jobbet <3 <3). Varmt är det också. Vi brassar på som bare den med värmefläktarna.

Annars rullar livet på. Jag jobbar jobbar och jobbar lite till. Har jobbat 14 dagar på raken men idag och imorgon är jag ledig. Har ingen koll på dagarna längre allt bara flyter ihop.
Har börjat på Wayne's Coffee också. Så där hänger jag på dagarna och sen drar jag direkt till bowlinghallen. Förra veckan var en aning hektisk: 8-16 på waynes, 17-23.30 bowling, hem och sova och sen vakna. Denna veckan har dock varit lite lugnare. Lär väl *gå in i väggen* och allt sånt där om några veckor men det löser vi då. Just nu är allt bara så himla bra, älskar att jobba!

Adjø



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0