SUECIA

HEMMA!!!! Blåst, kyla och regn PÅ SAMMA GÅNG. Holy moly, är detta himmelriket? Självklart klarade jag mig inte undan kaozet på resan. Nej då, alltid ska det vara något. Dock var det inte alls allvarligt. Stod i kön redo att boarda planet då jag märker att min biljett är borta. PANIK. River ur väskan men den är fan inte någonstans. Springer runt och letar på alla ställen där jag suttit. Den finns ingenstans. Vill bara sätta mig i ett hörn och gråta. Tillslut börjar hjärnan arbeta och jag kommer på att jag ju har handlat i taxfree-shopen, där man måste visa biljetten för att få handla. Springer dit, och självklart hade jag glömt den i kassan. Där låg den snällt och väntade på mig.

Nu ligger jag i sängen UNDER täcket och ba möööözar. Ibland sticker jag ut foten bara för att pina den med lite kyla, hehehehe busigt. Jag är verkligen astaggad på att vara hemma.

LOVE! LIFE!

Ps. Jag vet att jag är sämst och att jag blandar dåtid, nutid och alla tider. Men så har jag ju inte läst Samhäll, så det är lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0