FML

FML är fan min nya livsstil. Eftersom det är to much kaoz här så drar jag hem i morgon. Vet inte hur många gånger jag har sagt "nu kan det ju bara bli bättre he he he". HAHAH så fel jag haft. Med min otur lär jag säkert krascha med planet och dö. Fast det gör inte så mycket, jag har ju hunnit ta studenten. 

Saker jag kommer sakna i Spanien:
* Frukten. MMMmmm så go frukt här
* Snälla kompizar
* Billig och god dricka. Inte direkt så jag kan dricka mig *redlös och galen* för under 10 kr i Sverige...
* Min brunhet (ingen kommer säkert ens tycka jag är brun..........)

Saker jag längtar hem till:
* O-fucking-S. Har än så länge bara lyssnat lite smått på radion, inte hängt med nånting.
* Kyla/blåst/regn
* Kvarg
* Pappa, mamma, Kristoffer. Till och med Håkan?
* Alla snälla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0